Translate

2015年10月9日金曜日

写真展「世界の線路端から」開幕しました。 The first day of the photo exhibition "The scenery beside the railway all over the world"

写真展「世界の線路端から」が開幕しました。

初日の本日は、開催記念パーティが催されました。「鉄道ファン」名誉編集長の宮田寛之さんがかけつけて、乾杯の音頭を取って下さいました。

The photo exhibition has begun. The first day, today, opening party was held. The honorable editor in chief of "Rail fun", the most popular railway magazine in Japan, Mr. Hiroyuki Miyata attended at the party and made a speech.





会場の様子。盛況でした。
The venue. There were many guests today.


開場にお越しの皆さん、真剣に写真をご覧になっていました。
The guests watched the pictures seriously.

「鉄道ファン」名誉編集長の宮田寛之さんによる乾杯の挨拶です。
The speech of Mr. Miyata, the honorable editor in chief of "Rail fun" magazine

パーティの軽食をご用意下さった、上板橋の「呑み処 はなみ」の皆さん
Japanese style pub "Hanami" at Kami-Itabashi in Tokyo prepared light meal for the party.

0 件のコメント :

コメントを投稿